Viktor Nylén och My-Louise Nilback representerar båda den välrenommerade PR-byrån Redgert Comms som idag finns i Stockholm, London och Berlin.
Redgert Comms grundades av branschprofilen Daniel Redgert som är känd för att vara ett PR-geni. Redgert Comms har genomfört flertalet extraordinära varumärkesförvandlingar med hjälp av influencer marketing och andra marknadsföringsmetoder. Något som profilerna Viktor Nylén och My-Louise Nilback har varit en del av.
Hur får man de anrika varumärkena att bli “hippa” och vad krävs för att få kunder att måla om bilden av ett gammalt varumärke? Hur övertalar man företag, som länge kört på samma spår, att våga satsa på nya annorlunda idéer? Och hur vet man att idéerna kommer att ge det resultat som man vill nå?
“Vi vill delta för att få bättre förståelse och bidra med vart Influencer marketing-världen är påväg och den ständiga förändringen som man måste vara snabb på att analysera och verkställa utefter”
– Viktor Nylen & My-Louise Nilback
Programpunkt: Kraften av influencer marketing
På Influencer Marketing Summit kommer succéduon att berätta om kraften av influencer marketing. Hur man ger liv åt kreativa idéer och avslöja hur man får säcken att knytas ihop. Vad är det som gör den här typen av marknadsföring är så slagkraftig och hur kommer det att utvecklas i framtiden? Listen and learn!